Pogoji poslovanja so oblikovani na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1)

1. NAROČANJE
2. DOSTAVA
3. PRAVICA O ODSTOPU OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA
4. STVARNA NAPAKA
5. CENE IN PLAČILNI POGOJI
6. ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV
7. DOSTOPNOST INFORMACIJ


1. NAROČANJE

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku (v njegovem uporabniškem profilu, če je kupec registriran član ali na sedežu podjetja Polona Dolenc s.p., če kupec ni registriran član spletne trgovine Florame Slovenija)

Po oddaji naročila, kupec prejme na svoj elektronski naslov potrdilo o sprejetem naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe - postopek naročila/nakupa:

Po ogledu izdelkov na spletni strani oz. v spletni trgovini, želen izdelek oz. izdelke z označbo o barvi (kjer je potrebno) in količini želenih izdelkov, kupec odda v košarico.

Dodajanje izbranega izdelka/izdelkov v košarico se vrši s klikom na gumb 'v košarico.' Ko kupec doda v košarico vse izdelke, ki jih želi naročiti, kline gumb 'košarica' oz. 'Poglej košarico'. Na tem mestu lahko kupec še enkrat pregleda vse izdelke, ki jih želi naročiti in svoj izbor potrdi s klikom na gumb 'Na blagajno'. v nadaljnjem koraku ima kupec možnost, da svoje izdelke naroči 'kot gost' ali kot 'registrirani uporabnik'.

A. V primeru, da izdelke naročate kot 'registrirani uporabnik', vpišete vaš elektronski naslov in geslo in vaši podatki (Ime, Priimek, Naslov,...) bodo avtomatski dodani. V nadaljnjih korakih potrdite še Naslov dostave in izberete način dostave ter način plačila. Po vseh korakih oz. postopku nakupa, se ponovno izpiše povzetek naročila (izbrani izdelki in količine ter morebitni stroški poštnine). V kolikor se kupec strinja s 'pregledom naročila' zaključi nakup s klikom na gumb 'Potrdite naročilo'. Ob zaključku naročila, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku.

B. V primeru, da izdelke naročate kot 'gost', vpišete vse zahtevane podatke (Ime, Priimek, Elektronski naslov, Naslov, Mesto/Kraj, Telefon). V nadaljnjih korakih potrdite še Naslov dostave in izberete Način dostave ter Način plačila. Po vseh korakih oz. postopku nakupa, se ponovno izpiše povzetek naročila (izbrani izdelki in količine ter morebitni stroški poštnine). V kolikor se kupec strinja s 'pregledom naročila' zaključi nakup s klikom na gumb 'Potrdite naročilo'. Ob zaključku naročila, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku.


Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: Pregled košarice je dostopen ves čas brskanja po spletni trgovini www.florame.si. Pred oddajo spletnega naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.  Pri oddaji telefonskega naročila, se kupcu omogoči, da potrdi vse naročene izdelke, preko telefona, nato dobi pregled naročila še po elektronski pošti. Tako ima kupec vpogled v svoje naročilo pred dokončno potrditvijo/obdelavo naročila in še vedno lahko prekliče naročilo ali odstrani poljubne izdelke iz naročila.


2. DOSTAVA

Dostava pošiljk se izvršuje preko GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem dostava izvedena bolj učinkovito.


Stroški poštnine za vsa naročila/pošiljke do skupne vrednosti 50 EUR (ne glede na težo pošiljke) znašajo:
- 3,90 evra (za plačila po povzetju in plačila po predračunu).


Za vsa naročila/ pošiljke v skupni vrednosti 50 EUR ali več, je poštnina brezplačna. Za nakup nad 50 EUR je dostava brezplačna in poštnino plača spletna trgovina Florame Slovenija.
* Cene vključujejo DDV (22%).


Če je izbrano Plačilo po povzetju, potem je potrebno ob prevzemu pošiljke dostavljavcu GLS dostavne službe plačati naročeno blago in poštnino.
Za vse ostale vrste plačila (po predračunu) ni dodatnih stroškov ob prevzemu pošiljke.
V skladu s pogoji poslovanja GLS Slovenija so vse pošiljke dostavljene v roku 2 - 3 dni. Naročila oddana do 15.00 ure delovnega dne, bodo odposlana naslednji delovni dan. V določenih situacijah lahko pride do zamika pri odpremi, o čemer se kupca ustrezno obvesti.
Cene veljajo za dostavo pošiljk v Sloveniji, za dostavo v ostale države, nam pošljite povpraševanje na info@florame.si.

POMEMBNO:  ponudnik ne odgovarja za naročila, za katera je bil naveden nepravilen oz. napačen naslov za dostavo s strani kupca v času naročila. Pred potrdilom naročila pazljivo preverite svoje podatke in naslov za dostavo blaga.


3. PRAVICA O ODSTOPU OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Če kupec želi preklicati svoje naročilo še preden bo naročilo obdelano in odposlano, mora o tem obvestiti ponudnika na elektronski naslov info@florame.si. Če pošiljka še ni bila obdelana in odposlana, bo naročilo stornirano brez dodatnih stroškov. Potrdilo o stornu naročila bo poslano na kupčev elektronski naslov, že plačana kupnina pa vrnjena na transakcijski račun kupca.

Kupec ima pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, po Zakonu o varstvu potrošniku (43. člen), pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov (blaga) prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora svojo odločitev o vrnitvi pošiljke v 14 dneh od prevzema blaga sporočiti na info@florame.si. Kupec mora pri tem podati nedvoumno izjavo, iz katere izhaja, da odstopa od pogodbe. Prodajalec pa mu mora nemudoma potrditi prejem obvestila po e-mailu (na trajnem nosilcu podatkov) in mu posredovati vse dodatne informacije v zvezi vrnitvijo izdelkov.  

Odstopni rok začne teči z dnem, ko kupec pridobi dejansko posest nad blagom. V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti priporočeno po pošti na naslov prodajalca: Polona Dolenc s.p., Šercerjeva 22, SI-3000 Celje.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago je potrebno vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini ponudniku oz. prodajalcu v 14 dneh po sporočilu o odstopu pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo plačil bo ponudnik izvedel takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Ob vračilu se vrne vplačan znesek za blago, ki je bilo vrnjeno prodajalcu. Morebitna promocijska sredstva, ki so bila koriščena ob nakupu (promocijska koda, popust, darilo itd.) se upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek. V primeru plačila z darilnim bonom, se darilni bon pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon iste vrednosti.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru nejasnosti in/ali dodatnih vprašanj, nas prosim kontaktirajte na naslov info@florame.si ali na telefonsko številko 041 509 618 in z veseljem vam bomo odgovorili na vaša vprašanja.

4. STVARNA NAPAKA


Napaka je stvarna:
1.     če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
2.     če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.     če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na drug, brezhiben izdelek enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih artikla, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Kupec svoje obvestilo o stvarni napaki pošlje na e-naslov prodajalca: info@florame.si  Prodajalec pa mu mora nemudoma potrditi prejem obvestila po e-mailu (na trajnem nosilcu podatkov) in mu posredovati vse dodatne informacije v zvezi s postopkom reševanja stvarne napake.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na izdelku ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- izdelek  z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
- vrne plačani znesek.


5. CENE IN PLAČILNI POGOJI


Spletna trgovina Florame Slovenija omogoča naslednje načina plačila:
Plačilo po povzetju
Pošiljko dostavi GLS Slovenija. Ob prevzemu pošiljke kupec  dostavljavcu  plača naročeno blago in poštnino (v kolikor je vrednost nakupa nižja kot 50 EUR).
 
Plačilo po predračunu
Nakup izdelkov plačate na podlagi elektronske verzije predračuna, ki ga prejmete na vaš elektronski naslov. Plačilo blaga se izvrši na TRR lastnika spletne trgovine Polona Dolenc s.p., številka TRR: SI56 6100  0000 6490 908 (Delavska hranilnica d.d.).  Dodatnih stroškov ob prevzemu pošiljke ni ( razen kadar je vrednost nakupa nižja kot 50 EUR).


Posebni pogoji plačila

Cene izdelkov spletne trgovine Florame Slovenija so v evrih (EUR) in vsebujejo ustrezno stopnjo davka  na dodano vrednost DDV (9,5% ali 22%).  Vse cene veljajo pod zgoraj navedenimi pogoji in v primeru z zgoraj navedenimi načini plačila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Akcijske ponudbe v spletni trgovini Florame Slovenija (kot npr. vrednostni kuponi, popusti, cenovno ugodni paketi, darila, nagrade zvestim kupcem ipd.) so jasno in razumljivo izpostavljene. Vsaka izmed ugodnosti se upošteva pri končnem znesku nakupa. Popusti se ne seštevajo in med seboj niso združljivi.

Nekateri izdelki se v določenem obdobju potrošnikom oz. kupcu ponudijo po akcijskih oz. znižanih cenah. Akcijske cene veljajo v navedenem obdobju. Vsi izdelki, navedeni pod gumbom 'Izdelki v akciji' so trajno znižani in akcijske cene teh izdelkov veljajo do odprodaje zalog .

Prizadevamo si zagotavljati čimbolj ažurne in točne podatke o ceni, kljub temu se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru napačnega podatka o ceni izdelka ali da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oz. rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Zahtevaj račun
VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN! Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju z razčlenjenimi stroški. Na zahtevo kupca se izdajo še navodila kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, ko je vračilo blaga upravičeno.

Zahtevaj račun

6. ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV

Ponudnik zagotavlja registriranim uporabnikom  varovanje osebnih podatkov, ki jih posredujejo ob registraciji, skladno z zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi posredovani osebni podatki registriranih uporabnikov  so namenjeni izključno uporabi v spletni trgovini ter administraciji storitev, te podatke pa bo ponudnik uporabljal ali razkril le za namene, zaradi katerih jih je z vašim privoljenjem zbiral oziroma na zahtevo uradnih organov Republike Slovenije. Spletna trgovina lahko zbira določene podatke o vašem obisku, kot so ime ponudnika internetnih storitev in IP naslov (Internet Protocol), prek katerega dostopate do interneta, datum in ura, ko dostopate do mesta, strani, ki jih obiščete na mestu, in internetni naslov spletnega mesta, neposredno s katerega ste prišli na naše mesto.

Ponudnik zbira podatke o registriranih uporabnikih v naslednje namene:

- obveščanje o novostih v spletni trgovini Florame Slovenija
- obveščanje o dodatnih storitvah, ki jih omogoča spletna trgovina Florame Slovenija;
- obveščanje o ponudbi partnerjev ponudnika;
- za izboljšanje in skrbništvo mesta ter analiziranje trendov;
- za namen e-trgovine in izvršitve nakupa.

Ponudnik lahko vaše podatke razkrije, če jo to zakonsko določeno, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za:

- skladnost z zakonskimi odredbami ali sodnimi postopki proti ponudniku ali spletnemu mestu;
- zaščito in varovanje pravic ali lastnine ponudnika ali naše družine spletnih mest;
- ukrepanje v nujnih okoliščinah za zaščito osebne varnosti zaposlenih ponudnika ali posrednikov, uporabnikov izdelkov ali storitev ponudnika ali javnosti. Ponudnik storitev se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke in pri tem postopal v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

S sprejemom teh splošnih pogojev in uporabo storitve uporabniki ali registrirani uporabniki soglašajo, da ponudnik ne more zagotoviti varnosti ali zasebnosti informacij, ki se prenašajo preko interneta ali elektronske pošte, ter da ponudnika ne bodo smatrali za kakorkoli odgovornega v povezavi z uporabo vseh tovrstnih informacij s strani tretjih oseb. Obstaja možnost, da drugi registriran uporabniki ali uporabniki storitve, vključno z neregistriranimi uporabniki, pošljejo, navežejo ali predajo storitvi oziroma drugim uporabnikom napadalno ali obsceno gradivo in da bodo uporabniki takšnemu gradivu izpostavljeni. Prav tako je možno, da lahko drugi zlorabijo osebne podatke uporabnikov preko uporabe storitve ter da jih lahko uporabijo za vznemirjanje ali ogrožanje. S sprejemom splošnih pogojev se uporabniki ali registrirani uporabniki strinjajo, da ponudnik ni odgovoren za ravnanje tretjih oseb z informacijami, ki jim jih pošiljajo sami. Uporabniki in registrirani uporabniki, ki ne soglašajo s takšno stopnjo zagotavljanja varnosti  ali zasebnosti informacij ne morejo uporabljati storitev Florame Slovenija.

Uporabniki in registrirani uporabniki imajo kadarkoli pravico zahtevati od ponudnika storitev, da njegove osebne podatke izbriše iz zbirk osebnih podatkov ponudnika.

7. DOSTOPNOST INFORMACIJ


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci